Contoh Surat Rasmi Aduan Kerosakan Jalan Raya

Contoh surat rasmi aduan kerosakan jalan raya animasi, contoh surat rasmi aduan kerosakan jalan raya adalah, contoh surat rasmi aduan kerosakan jalan raya bogor, contoh surat rasmi aduan kerosakan jalan raya, contoh surat rasmi aduan kerosakan tm, contoh surat rasmi aduan kerosakan aset, contoh surat rasmi aduan anjing bising, contoh surat rasmi permohonan, contoh surat rasmi berhenti kerja, contoh surat resign, contoh surat dinas, contoh surat perjanjian kerjasama,

Hey semua! Korang suka berurusan dengan pihak kolej ataupun institusi pengajian tinggi lain? Kalau ya, tentu korang pernah mengalami situasi di mana ada kerosakan yang berlaku di kawasan kolej dan korang kena mengadu kepada pihak berkaitan.

Tapi, pernah tak korang terfikir macam mana nak tulis surat rasmi untuk mengadu kerosakan tersebut? Tak perlu risau lagi, sebab hari ini kita nak kongsikan contoh surat rasmi aduan kerosakan kolej yang korang boleh gunakan sebagai panduan.

Berikut adalah salah satu contoh surat rasmi aduan kerosakan kolej:

Jabatan Pengurusan Kolej,

Kolej Tun Syed Nasir,

Universiti Malaya,

50603 Kuala Lumpur.

Tarikh: 15 September 2021


Tuan,

Aduan Kerosakan Kolej


Dengan segala hormatnya, saya ingin membuat aduan mengenai kerosakan yang berlaku di bilik saya. Dalam beberapa hari yang lalu, saya telah mengalami masalah kebocoran di atas siling bilik saya. Keadaan ini amat merunsingkan dan menganggu ketenteraman dan keselamatan saya sebagai pelajar.

Saya telah menemui warden kolej mengenai perkara ini, namun sehingga kini masalah tersebut belum diselesaikan. Oleh itu, saya ingin memohon agar pihak tuan dapat mengkaji dan menyelesaikan masalah ini dengan segera kerana ia melibatkan kebocoran air yang boleh membahayakan keselamatan pelajar dan harta benda kolej.

Sekian, terima kasih atas perhatian tuan mengenai aduan kerosakan kolej saya ini. Saya berharap masalah ini dapat diselesaikan dengan segera.


Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Jane Doe

Nombor Pelajar: 1234567

Menarik bukan contoh surat rasmi aduan kerosakan kolej ini? Jangan lupa untuk mengambil panduan ini sebagai rujukan dan menggunakannya secara efektif bagi memastikan masalah kerosakan kolej boleh diselesaikan dengan secepat mungkin.

Ingat, komunikasi yang baik dengan pihak kolej dan institusi pengajian tinggi lain adalah amat penting bagi memastikan keharmonian dan ketenteraman persekitaran pendidikan.

Jangan lupa juga untuk berkongsi artikel ini dengan kawan-kawan yang memerlukan panduan dalam menulis surat rasmi aduan kerosakan kolej. Sampai jumpa lagi! 😊

Contoh surat rasmi aduan kerosakan jalan raya

If you are looking for Contoh surat rasmi aduan kerosakan kolej contoh daftar isi x, you've visit to the right place. We have images like Contoh karangan surat kiriman rasmi tentang aduan kerosakan jalan raya, contoh format surat aduan contoh surat, aduan contoh surat laporan kerosakan. Read more:

Surat kiriman rasmi surat aduan, surat kiriman rasmi aduan masalah lumba haram novel

Contoh surat rasmi aduan kerosakan rumah fontoh – cuitan dokter. Contoh surat rasmi aduan masalah air contoh surat rasmi terkini. Aduan kerosakan laporan peralatan prasekolah. Surat aduan rasmi kiriman sampah pihak masalah pencemaran mengutip berkuasa kerosakan rayuan kegagalan sungai tidak kepada karangan soalan sekitar buli. Surat rasmi aduan tentang kegagalan pihak berkuasa untuk mengutip sampah. Contoh surat rasmi tentang aduan harga makanan yang mahal aduan. Contoh surat rasmi aduan gangguan bekalan elektrik car scoop 17



Also read:

.