Surat Rasmi Kerajaan Brunei

Surat rasmi kerajaan brunei buddha, contoh surat rasmi kerajaan, format surat rasmi kerajaan, urusan surat rasmi kerajaan, surat rasmi kerajaan malaysia terkini, contoh surat rasmi kerajaan malaysia, format surat rasmi, surat rasmi tidak hadir ke sekolah, contoh surat rasmi permohonan, surat rasmi perletakan jawatan, contoh surat rasmi, surat rasmi berhenti kerja,

Alamak bro, korang pernah dengar tak pasal format surat rasmi kerajaan yang terbaru ni? Hebat gila lah, sampai aku terpinga-pinga dengan format dia. Apa taknya, baru-baru ni aku terjumpa satu data ni yang tunjuk format surat rasmi kerajaan terbaru yang memang specific gila. Cuba korang tengok, gambar dekat bawah ni:

Memang tak percaya korang ingatkan aku main-main kot. Tapi sophie, confirm korang mesti perasan kan, format ni macam dah kena upgrade to another level dah. Siap ada background warna biru dan tulisan berwarna putih lagi. Siap ada logo kerajaan sekali. Kalau dah macam ni, gov punya formaliti level memang terbaik sangat-sangat!

Takper, kalau korang nak buat surat rasmi, boleh je korang download format ni dan terus guna. Takdelah format sekejap-sekejap okey. Baru lah formal sikit kan?

Tapi aku ada kekalkan beauty dan elegance aku dalam email aku tau. Korang nak tengok contoh? Meh aku tunjuk sikit:

Kepada yang dihormati,

Salam sejahtera dan salam satu Malaysia. Dengan rendah hati, kami ingin memaklumkan bahawa pencapaian projek kita telah mencapai sasaran. Saya dan pasukan saya merasa amat gembira dengan pencapaian ini dan ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas sokongan yang diberikan sepanjang proses pelaksanaan projek ini.

Sekiranya terdapat apa-apa maklumat lanjut yang diperlukan, sila jangan ragu-ragu untuk menghubungi saya atau pasukan kami melalui nombor telefon atau alamat email yang tersedia.

Sekian, dari saya,

Khai

Tengok tak sophie semua? Simple gila kan? Tapi inilah yang penting dalam formaliti. Takleh main hentam jer buat apa-apa. Kena ikut protokol yang dah ditetapkan dahulu. Jangan malu nak guna format kerajaan ni tau kalau tak reti nak buat.

Dah la aku terasa macam sembang orang tua pulak. Jangan ingat aku rajin sangat nak share data ni dekat korang. Tapi ingat ye, korang punya formaliti tu penting jugak ye. Jangan main-main okay?

Surat rasmi kerajaan brunei

If you are searching about Surat rasmi kerajaan brunei rasmi my, you've visit to the right page. We have pics like Surat rasmi untuk kerajaan contoh o, surat rasmi kerajaan contoh pengurusan surat kerajaan contoh surat, surat rasmi kerajaan brunei surat rasmi kerajaan brunei rasmi w. Here you go:

Terbaik!!! kerja hanya 6 jam di brunei sepanjang bulan ramadhan, surat rasmi kerajaan brunei rasmi my

Surat rasmi kerajaan brunei letter.7saudara.com. Contoh surat rasmi kerajaan brunei nashanorla. Contoh surat rasmi kerajaan brunei. Surat rasmi kerajaan brunei surat rasmi kerajaan brunei rasmi w. Contoh surat rasmi kerajaan brunei nanikalux. Rasmi mewakilkan kerajaan tulis jkm cuti ketua penulisan. Surat rasmi untuk kerajaan contoh o


Also read:

.